Ziggo is een grote organisatie waarmee je op verschillende manieren contact kunt opnemen met de klantenservice. Afhankelijk van hoe snel je antwoord wilt, kun je bepalen welke manier voor jou het meest ideaal is. De een geeft de voorkeur aan telefonisch contact, terwijl de ander liever een bericht stuur via social media. De klantenservice van Ziggo staat op verschillende manieren voor je klaar. Welke vorm van contact je ook kiest, ze zullen er altijd voor zorgen dat je verder kunt. Ben je nieuwsgierig geworden naar de manieren van contact opnemen met Ziggo? Lees dit artikel dan zeker nog even verder. Wij gaan namelijk een vrij nieuw platform met je delen, waar je veel voordeel van kan ondervinden. De Klantenservice GidsHet online platform ‘Klantenservice Gids’ is een verzamelplaats van Nederlandse klantenservices, groot en klein. Ben je specifiek op zoek naar de social media accounts van Ziggo, of wil je graag weten wat hun telefoonnummer is? Het antwoord op al je vragen vind je in de Ziggo Klantenservice Gids. Van storingsmeldingen tot reviews van andere klanten. De gids geeft je een totaal beeld van alle contact mogelijkheden. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar het juiste telefoonnummer en zie je in één oogopslag hoe het zit met de openingstijden. Laat een review achter!Heb je onlangs contact gehad met de Ziggo klantenservice? Laat andere klanten dan weten wat je ervaring was. Door een review achter te laten kun je andere klanten helpen met hun keuze hoe ze het best contact op kunnen nemen met Ziggo. Het is zelf altijd fijn om reviews te kunnen lezen, dus help een handje mee en laat in de Klantenservice gids achter wat jij vond van het Ziggo contact moment. |
